Tagged!!

Posted on November 11, 2008

0


Because TooCliche tagg me so i shall do it 😉
My first two tag in this blog… hehehe.

dia bukan anak gatal… tapi yang suka jer duduk sama bis dgn kita waktu SMA lagi.

::In order::

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don’t change your clothes, don’t fix your hair…just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this

Photobucket

heehehe… thAT’S ME !!

heck… you know i rarely put up pics of myself, i try not to. So Yeah… this tag won’t be done properly. But that pic represents what i’ve been feeling la this few days.

Which 10 should i tag?
1. whoever is reading this
2. those who links to this blog
3. those who are interested

Anyway next one…

‘7 perkara pelik tentang diri sendiri’.

1. Bilik bersepah dan katil bersepah jugak. Suka tidur dgn buku2 dan nota2 waktu ujian. Sebab akan menjadi lebih pandai dgn cara tu.

2. Suka makan pedas@cili sebab tak konstipasi
Semua org makan cili akan konstipasi tapi saya tidak pulak! Threshold makan pedas lebih daripada kawan2 yang bukan cina.

3. suka halau kucing kalo tersempak dgn satu… past time di malang. Sebab kucing sini bucuk dan mengada sangat! Dah la suka-suki je berak dan kencing kat tmpt org.

4. suka pakai style tomboy kalo ada mood. Ntah kenapa suka berlagak macho. Sikap berubah dgn jenis style baju yang dipakai.

5. marah, nangis, olahaga, makan pedas, minum, malu…. pasti muka tampak merah!

6. minum kopi akan verbal diarrheao, tapi minuman keras buat ku diam jer… kontrol la tu.

7. Hanya berkelakuan keanak-anakan kalo dgn kawan yg akrab nak mampus jer yang lain tak tunjuk.

hwi hwi hwi.. ini saja drpd VC.
nk tido nih…

Tagg:
1) sesiapa yang faham apa yang saya tulis.
2) yang ada bosan dan tak ada apa2 nak buat
3) yang tertarik dan rasa kreatif dlm menjawab
4) pemilik blog yg link dengan blog nih

Advertisements